onsdag 26 mars 2014

Sommarplaner

Nu har min frys varit tom alltför länge! Ja inte inuti då, där finns det gott om godsaker. Men frysen är även platsen där jag sätter upp mina biljetter för kommande events. Där har det varit tomt sen jag flög till Ö-vik med FBK.

Så kan jag ju inte ha det! Det ska ju sitta mängder av biljetter där så jag har saker att se fram emot!

Igår styrde jag upp det hela och inhandlade biljett till Metallsvenskan i Örebro. Hårdrock och fotboll i en udda mix...


Helloween och Millencolin är det som lockar mig dit. Ska du med? Kom igen! Det kan bli kul :)

Klurar lite på Bråvalla i år... Men nja... Än så länge är det inte värt pengarna... Avvaktar lite...

Är det något mer jag borde köpa biljett till?

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Till mig behöver du inte köpa en biljett, men planera in mig det behöver du :-)

Ass sa...

Får sätta upp en postit om det på frysen bara för att ;)