onsdag 5 mars 2014

Det är roligare att säga ja!

I söndags kväll fick jag ett sms från Michelle:


Jag var egentligen riktigt trött och sliten och borde ha sagt nej... Men hur kul är det?! :P Istället sa jag välkomna till ett okänt antal personer. Det hade ju kunde varit 10 personer, för alla syskonbarn jag har är såklart mina favoriter ;) Det var dock "bara" Michelle och Robin det handlade om, plus att de lurade mig sig Lovva.

Trion var helt överlyckliga över att äntligen ha hittat någon som hade kanal 9 och som ville ha nattligt besök :D




Efter lite bilstrul (dött batteri) var de på väg. Till och med lite för mycket på en väg... De hamnade i Glanshammar :S Lätt hänt?!


Under tiden de irrade omkring på E20 gick jag och handlade så att vi skulle kunna klara av att vara vakna hela natten. Man behöver mycket gott då :)


Så var det igång: Uppsnack, Inför röda mattan, Röda mattan och tillslut: Oscarsgalan! Får erkänna att där runt 2-tiden när folk visades upp på röda mattan tog jag en liten powernap på en kvart eller så...

Det var helt galet mycket reklam! Inte så långa reklamer, men så galet ofta att det blev löjligt! Förstår inte hur amerikanerna står ut...

Blev antiklimax på slutet när den gästande trion var tvungna att åka hem (för att hinna till jobb) innan de tre tyngsta priserna (bästa kvinnliga och manliga huvudroll + bästa film) var utdelade. Extra stor besvikelse när inte Leo fick någon Oscar den här gången heller :( Vad fasen ska han göra för att få en egentligen?

Strax efter 6 fick jag i alla fall gå och lägga mig. Underbart när klockan ringer 7 :P Men men, sova kan man väl göra när man blir gammal? Eller hur var det nu? :D

Inga kommentarer: