söndag 9 mars 2014

Årets tippvinnare

Till att börja med vill jag säga tack till alla som tippade! Nytt deltagarrekord i år igen :) Trevligt att det finns några som vill umgås med mig :)

Det finns många som jag unnar/önskar en vinst lite extra:
Emma - Har inte sett henne på så länge och vi har svårt att få tummen ur att bestämma träff, så då vore ett "biotvång" bra :)
Anna - För lång och trogen tippning!
Ass little helper och Tidningsbudet - För att få veta vilka som döljer sig bakom dessa alias...?!

Men istället var det Jesper som vann. Detta var dessutom hans andra vinst, så nu är han tidernas störste mellotippare! Stort! ;)

1 Jesper 19 poäng


Så här såg resten av listan ut:

2 Astrid 18 poäng
2 Mikaela 18 poäng
4 Maria 17 poäng
5 Mimmi 16 poäng
6 Michelle 14 poäng
6 Emma 14 poäng
6 Anna 14 poäng
6 Magnus 14 poäng
10 Caroline 13 poäng
10 Elis 13 poäng
10 Karina 13 poäng
13 Lina 12 poäng
14 Tobias 11 poäng
14 Magda 11 poäng
14 Johan 11 poäng
17 Jocke 10 poäng
17 Berra 10 poäng
19 Ass little helper 8 poäng
19 Bea 8 poäng
19 Emmelie 8 poäng
22 Kim 6 poäng
23 Tidningsbudet 5 poäng

Jesper hade visserligen mest poäng, men fjolårsvinnaren Mimmi var den som hade flest rätta placeringar. 

Jag får nog vänta bra länge på att få reda på identiteten av mina hemliga bloggföljare om de ska vara så här dåliga på att tippa... 

Nästa år tror jag allt att jag får slänga in lite fler priser förövrigt... Kanske ett tröstpris till den som är sämst?! Eller någon bonuspris för rätt vinnare... Får klura på saken :)

P.S. Ledsen att du inte vann? Vi kan umgås ändå! :) Jag är inte omöjlig ;)

2 kommentarer:

Tidningsbudet sa...

Hm, kanske bättre lycka nästa år om jag inte är så vild i mina gissningar...? :o

Ass sa...

Ja det blir väl inte sämre :)