onsdag 5 september 2012

Pimp my home

Det var fasen inte det lättaste att ta bra foton på tavlor :S Det bara blänker... Ni får helt enkelt antingen nöja er med dessa bilder eller komma hit och se det live :)

Jag har tagit de flesta själv men här har jag snott två konsertbilder på Millencolin från Elis.


Min byrå har det alltid varit Karina som prytt med bilder. Nu åkte Larvikstenarna bort och dit kom en närbild på Esse som hon tagit.


I sovrummet har jag bytt ut alla bilderna (och ramar) och vid tv:n sitter numera dessa bilder från Åfjädern (självklart även med grodan!) och en bild på pappa.


Tavelkollage har även kommit upp vid sängen. Ramarna är köpa på Clas Ohlson förövrigt om någon blir sugen.


Ovanför sängen hänger ett gäng med naturbilder:
Grytstorpsbacken*2
Gambyallén
Boskullaallén
Boovägen
Trädtoppar vid Norsälven
En bro i Glavaskogen
Karlstad stenbro och CCC


Sist min Brevens Bruk-samling av bilder:
Moppetur i Regnabacken
Bryggpilsnern
Midsommarstången
Botaren


Jag är riktigt nöjd! :) Kul med förändring! Ja och extra kul med bilder ingen annan har!