torsdag 13 september 2012

Karlstadpromenad

Tog en fotopromenad runt Karlstad igår. Jag får fuska med instagram för att få riktigt bra bilder. (Lägg gärna till mig om ni vill: asskarlsson) Gillar cyklisten på bron förövrigt :) Ja och "ankan" såklart som jag egentligen mest fotade för Jockes skull från början :)


Elis (som var med) däremot kan ju det här med att fota och har en vettig kamera för det. Spana in några av hans bilder från kvällen här. Lite skillnad på våra bilder :D

Den här tyckte jag ändå blev bra utan fusk! Gillar det röda som lyser upp markisen.


Att fota på långt håll i skymning med mobilkamera är inte det lättaste. Här la den själv på en regnbåge i högerhörnet och en dimma över vattnet. Men den blev rätt okej ändå :) Karlstad är vackert! :) Eller är det kanske vatten som är vackert?! :P


Sen ville Elis ha en bild över motorvägen. Det tyckte inte jag alls om! Ser ni hur högt det är?! :S Obehagligt att stå där uppe...


Men ja, hans bild blev ju bra :)

Kul att vara ute och fota och jag försöker snappa upp hur man ska ta bra bilder. Kanske man skulle skaffa sig en riktig kamera?!

Inga kommentarer: