tisdag 4 september 2012

Hjortkvarn runt

I lördags styrdes Cosby mot Hjortkvarn, vilket i sig inte är så ovanligt på helgen. Det som var ovanligt var att det inte var jag som körde (pga kräftskivan dagen innan)...


Tycker inte om att åka bredvid! Åksjukan kommer så gott som alltid smygande och det är ju så fruktansvärt tråkigt att bara sitta där utan att göra något! Ja för om jag gör något så kommer åksjukan med säkerhet!

Det var Elis debut hemhemma så vi passade på att stanna en sväng i Pålsboda också för att hälsa på Berra och Karina. Trevligt och tur att de hade tid med oss för det blev lite sådär småspontant.

Vidare mot Hjortkvarn för att äta oss alltför mätta och så en guidad tur runt byn. Elis fotade en del som jag har nallat lite av. Han har även lagt upp lite i sin blogg.

Jag är fan bäst på basket!!!


Bron över Hjortkvarnsån: Här har jag kraschat ordentligt med cykel utan fotbroms...


Hjortkvarnsån: Här har jag badat! Efter det luktade jag inte gott...


De säger att Hjortkvarn är så litet att det bara finns en gata... HA! Det finns minst två! Ja och de ser ut som fyra ;)


Hann även med besök hos både Kjell och Bettan. Bra dag! :)

Inga kommentarer: