söndag 6 december 2009

Inte mycket vettigt här...

Jag har så mycket tankar, så många funderingar och sån massa känslor jag skulle vilja skriva om nu, men jag kan inte formulera något på ett vettigt sätt... Vet inte om jag vill skriva om riktigt allt heller är klart... Jag har skrivit och suddat så många olika starter på det här inlägget nu, men inget blir bra...

Men det är många tankar nu i alla fall... Vet inte om det är bra eller dåligt... Kommer inte fram till något direkt... Eller handlar inte efter det jag kommer fram till kanske är mer korrekt...

Det där blev ingen klok på... Säger ingenting egentligen... Men: Frustration... Det är ordet...

----------
Tar ett lite vanligt ytligt dagboksinlägg istället. Trots att jag egentligen inte vill ha bloggen som dagbok så blir det lätt så... Hur ska de där hemma annars veta vad jag har för mig :)

Utgång igår med Thomas. Skulle inte dricka grogg tänkte jag... Inte bli så stökig... Jag tänkte om under kvällen... Typiskt... Men men... Burn är ju gott... Morgan är också trevlig... "Inte mitt fel"?!

Mycket uppskattat spontansamtal från Lisa idag om egentligen ingenting. Hon drar ju till Thailand idag, eller hon är på väg nu snarare... Ångrar lite att jag inte följde med... Till solen i februari kanske...

Måste förövrigt börja planera min singelfest... Spännande... Blir i Mars tror jag...

Många punkter idag...

Fasen, inte hänt mycket idag... Inte ens ett vettigt dagboksinlägg fick jag till... Bättre lycka imorgon hoppas jag! Får bli sängen nu...

Sov snyggt!!!

Inga kommentarer: