tisdag 22 december 2009

Flygigt hår

Varje gång jag går till frisören säger hon: "Så tunt och flygigt hår du har"

Nu har jag i alla fall bokat tid för klippning och färgning -men det var inte min frisör som tog emot bokningen.
Idag ringde hon själv upp:
"Hejsan, jag tänkte bara höra hur långt hår du har -för tidsåtgången, kan inte helt placera dig."
Så ofta klipper jag mig att min frisör glömmer bort mig ;) Nu fick jag ju visserligen inte henne sist då... Men men... Inte det som var grejen nu!
"Jag har till axlarna ungefär"
"Har du tjockt hår?"
"Nej, jag har ganska tunt och flygigt hår"
"JAAAAA, det är ju du! Du som jobbar i Norge!"
"Ja det stämmer..."

Har jag verkligen så onormalt flygigt hår att jag är "känd" i frisörvärlden för det? Sååå farligt är det väl inte?!? :S

Nej, dags att packa skridskorna så jag kan läxa upp syskonbarnen i iskonster i år igen ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Haha, detta tycker jag var jätteskoj :D:D:D

Vad sjukt att hon mindes bara för att du sa så :D