fredag 4 december 2009

Ny helgplan

1-Skotta
Jag utmanade mig själv till att köra loss bilen istället för att skotta -Funkade :)
2-Skrapa rutor
Efter att ha hävt av all snö så fanns där ingen is -Skönt!
3-Jobba
Den kom jag inte undan... Det är kul att jobba till över sex en fredag...
4-Skrapa rutor
Snöfallet hade övergått till regn så jag slapp igen -Skönt!
5-Handla massor
Då jag sluppit flera jobbiga saker på min lista bestämde jag mig för att jag behöver ta mig ut någon gång i helgen. Kanske se lite dagsljus... Så det fick vänta...
6-Gå i ide
Brasan är tänd, mat i magen, tv:n på, datorn på -Jag är redo för att gå i ide för kvällen i alla fall...

Så här i efterhand när jag läser igenom mitt inlägg känner jag bara: Vem bryr sig om jag sluppit skrapa rutor... Hmm... Aja... Jag är i alla fall lite gladare nu :) Kan det vara för att det är helg? ;)

Inga kommentarer: