onsdag 23 december 2009

Va fet du är!

Då har jag landat hos mor efter en helt okej hemfärd. Bara en omkörning på insidan :P Men vad skulle jag göra?!? Han vägrade ju gå ur vänsterfilen... Grr...

Esse skrålade bara en halvtimme innan han la sig ner för att sova i resterande 6 timmar. Förstår inte varför han ska hålla på med det varje biltur. Han verkar ju inte må dåligt av det eftersom han lägger sig och kurrar efter ett tag... Hmm...

Tog ett stopp på Marieberg för att köpa mig en julklapp till mig själv. Misslyckades dock brutalt och köpte spel till fel konsol :( Får åka och byta på lördag... Säkert inte så mycket folk då... :) Men men, nu var det inte det jag skulle berätta om!

Min smssignal är den mindre smickrande från Jönsonligan: Vad fet du är! Har inte tidigare haft den i en folksamling och jag tänkte väl inte på den när jag knatade runt. Så helt plötsligt skrålar det till: Va fet du är!!! samtidigt som jag passerade en något runt person... Man såg hur hon stelnade till och kollade sig omkring... Jag hade svårt att hålla mig för skratt samtidigt som jag kände mig elak. Inte fullt så elak som jag hade känt mig om jag själv varit en tunnis då, men ändå... Kanske skulle ta och byta ändå...

1 kommentar:

Emil Westergren sa...

HAHAHAHA! Bästa signalen :P