tisdag 1 december 2009

Skrapa

Jag tror jag har ett smått fuktproblem i min bil :S Varje tur får jag nämligen skrapa bilen -inte så mycket utanpå, men inuti :S Skitjobbigt! Innan det blev kallare fick jag kämpa med imma istället -fick ha en handduk i bilen och torka av för att ha en chans att någon gång komma iväg...

Vet inte om ni har testat det, alltså att skrapa insidan av rutorna. Utsidan går ju smidigt för rutan är ju lite böjd. Tyvärr är ju böjen omvänd inuti och man skrapar typ bara i hörnen av skrapan... Suck... Ska inte säga alla svordomar jag haft över detta idag...

Vad är det för fel på min bil? Kan jag göra något åt det?

En dörr har frysit fast också... och bagaget... Suck...

Kan det inte bli kallt och torrt istället för halvkallt och fuktigt -ja om det nu ändå ska vara kallt...

Jag vill inte skrapa insidan någe mer... Eller helst vill jag inte skrapa alls...

Går rykten om snö inatt... Hoppas inte... För hellre skrapa än skotta ändå!!!

2 kommentarer:

Emil sa...

Bättre att skrapa trisslotter. Då kanske man kan skita i att skrapa bilrutor resten av livet! Testa! :)

Ass sa...

Här ska skrapas!!!