onsdag 2 december 2009

Dagens vändning

Skitdag på jobbet (igen, vet att jag tjatar och gnäller om det men jag är närking, jag har rätt att gnälla :P ) och det blev över 12 timmar idag -men dock :en lunch på 10 minuter... Hurra...

Bara för att vi ska på möten imorgon blir det att jobba massa i förväg och säkerligen efteråt imorgon också... Suck... Suck.... Suck... PLANERING!!! Hur svårt kan det va?!?

Aja, skitsam!!! Orkar inte vara sur mer i alla fall. För Claes kom och vände på min dag :) Hurra på riktigt!!! (Emils hurra:ande har smittat :S )

Det plingades på dörren på jobbet och där stod han med godispåsen i handen :D Mer lysmelk!!! Mmm... Dessutom hade han en varm och skön bil -så jag kunde lämna min isklump på jobbet. Sen bjöd han på mat :) Imorgon får jag dessutom åka i en motorvärmad (ja det är ett ord) bil och slipper skrapa rutor då med :) Hurra igen!!!

Men nu till dagens stora nyhet: Peter Jöback i melodifestivalen! Hur ska han någonsin kunna toppa sitt tidigare framträdande?!? :D Haha, ett av mina favoritklipp :) Claes börjar tröttna på den nu... Bara spelat 5 gånger... EN SENSATION!!! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så underbart bra låt tycker jag, den måste vi köra på repeat hela kvällen....

Emil Westergren sa...

HURRA!