lördag 12 december 2009

Inget att ha på mig

Alla måsten (med andra ord: tråkiga saker) avklarade så nu blir det bara roligt resten av helgen :D

Stod nyss och gnällde över att jag inte hade något att ha på mig ikväll. Lustigt att man aldrig har det på lördagkvällar... MEN -så hittade jag ett linne i garderoben som jag aldrig använt, till och med prislappen var kvar... Nya kläder utan att behöva handla. Jag gillart :) (Jaja, jag har väl handlat det nån gång då... men men ändå.... Känslan!)

Undrar varför jag inte använt det... Inte likt mig att spara på nya kläder...

Världsmästare blev vi idag :) Spelsugen? JA!!!

Annars då? Mycket In Flames i högtalarna för att ladda inför konserten imorgon. Inväntar nu festfolket... Ja... Life is good!!!

Nu kör vi!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt halsband!

/Påååål

Ass sa...

Det överlägset finaste jag har :)