fredag 18 december 2009

Julbord

Igår var det julbord med jobbet i Linköping :( Jaha, vad är det att sura över? Jo jag var ju inte där!!! :( Men en drös med sms och samtal gjorde att det kändes lite bättre :) Tack! Även om jag var något borta när sista samtalet trillade in vid halv fyra... ;)

Saknar er! :)

Ikväll är det vårt egna julbord med tillhörande kareoke (inte singstar så man får ingen hjälp = jag bör inte sjunga... men kommer högst troligt göra det ändå...) och badtunna. Det kan väl bara bli bra?!? Hmm... Gick ju så bra sist med brännskador och krasch i trappen...

Julbord ja... Måste äta innan jag åker dit tror jag :P För vem kan äta korv som ser ut så här?!? :S

Fick frågan vad jag skulle ha för att äta 3(!) sådana korvar och sen säga att jag gillade det... Priset är ett resultat av en omvänd mängdrabatt. En korv= X KR, 2 korvar= X*4, 3 korvar= X*8. Prislappen slutade på många tusen... Urk, nu tappade jag aptiten... :S

Inga kommentarer: