måndag 28 december 2009

Soffhäng med Lisa

Nu har jag soffhäng med Lisa -men utan Lisa :( Hon hade glömt bort att hon hade släktjulfirande idag den klanten ;) Men det gör faktiskt inte så jättemycket, för nu får jag se hockeyn (frölunda-fbk) och det tvivlar jag på att jag hade fått annars :P

Ska väl lägga till att jag blev medbjuden, så det är inte det minsta synd om mig -egentligen... Speciellt inte eftersom jag äter upp Lisas julgodis :P

Men nu måste jag nog stanna kvar i Linköping till onsdag så vi hinner umgås något... Bio imorgon kanske... Avatar? Eller vad borde man se? 2012? Alvin och Gänget? Några fler som vill med? :) Kanske lite käk innan också?!? Lek med mig alla Linköpingsbor!!! :) Bara ring! :)

Har förövrigt fått en skitsnygg klocka i julklapp av Lisa idag :) Hon vet vad jag gillar!!! Eller vad vi gillar för hon hade köpt en nästan likadan själv :) God parfym också... Mmm, man borde skicka sina kompisar utomlands oftare :P