måndag 21 december 2009

Hallelujah

Jag bloggar mycket sämre när jag är glad :( Inte ens jobbet kunde få mig på dåligt humör idag. Vilket i och för sig är bra... Känns som fredag på något sätt... :)

I natt kommer Lisa hem dessutom :D

Ja sen ringde mamma som hade fixat massa saker åt mig så jag inte måste åka hem imorgon kväll (om jag inte vill) utan kan få sova ut och åka på onsdag. Världens snällaste mamma -jag har henne! :)

I alla fall... För att komma på sämre humör (för att få blogginspiration) tog jag några oc-avsnitt och såg bland annat första säsongsavslutningen. Jag klarar knappt av den låten ensam... Sen ihop med serien... Buuuhuuu...

MEN

Mot alla odds räckte det att stänga ner videospelaren för att återgå till fredagskänslan... Vilket ju är bra... Men det resulterar i ett fasligt tråkigt blogginlägg :S

Dock så vet jag vad som väntar mig på jobbet imorgon. Leveranser from hell -så lita på ett bättre inlägg imorgon ;)

Inga kommentarer: