söndag 20 december 2009

34 timmar 2-sits

Samuel önskade oss alla välkomna till julfesten 2009 / snart 2010 -men den kommer nog gå till historien som kräkfesten :S

För första gången på länge har jag tagit bilder. Jag har ju fått så mycket skit för uteblivna bilder det så nu var det dags... Tyvärr blev det inte så många, eller i alla fall inte så roliga... Jag har lagt av mig... :S

Det blir alltid 3 uppdelningar på jobbfesterna.

Rökgänget:
De som sitter i utstugan och "ljuger" och pratar IT-saker.
Deppgänget:
De som sitter vid datorn och spelar deppmusik och säger att livet suger.
Sång och spelgänget:
De som går ner i källarn och kör singstar/tv-spel.

Jag passar inte helt in i något gäng, eller i alla fall inte den här gången när det var kareoke och inte singstar som stod på programmet. Varför har vi ingen "De som blir studsiga, spelar töntiga dunkadunkalåtar och skriker och skrålar"?

MEN inte så att jag hade tråkigt! :) Jag är anpassningsbar! :)

Jag hade i alla fall hängt nere med sång och spelgänget rätt länge när ryktet sa: Taxin är här! och det var dags att bege sig hem. Gick upp och där låg det folk och kräktes lite här och var... Charmigt... Snaps är farligt...

Det blev i alla fall lite tumult när alla skulle ut samtidigt -så jag glömde min handväska... Med nyckeln hem... Typiskt...

Jag fick ta in på vandrarhem Tobias som stod öppet för alla nyckellösa. Jag var dock lite seg i paxningen så jag fick 2-sitsen. 177 cm ihopvikt... Inte ultimat...

Igår lämnade vi sofforna någon timme för att hämta nycklar, plånböcker och pizza. Sen var det återigen soffläge och vi tryckte en drös med dåliga filmer. När vi satte på sista filmen vid ett borde vi ju vetat hur det skulle sluta. zzzZzzzzZzzzz

Ryggen uppskattade väl inte helt alla dessa timmar ihopvikt men men... Vad gör man inte för trevligt soffhäng, film och svensk mat :)

Inga kommentarer: