onsdag 11 februari 2009

Utmaning -hemma

Fortsätter utmaningen från Gunlis...

Här hemma har jag dock inga bilder i mapp nr 6 utan jag får fortsätta. Här kommer alltså bild nr 6 i den sjätte mappen i den sjätte mappen ;) 

Detta är från min och Gunlis gamla lägenhet. Har ingen aning om vilken fest det kan tänkas vara ifrån (vi hade ju en del) eftersom bilden kommer från mappen "Blandat" och den är på tre personer som var "tämligen frekventa" på våra fester :) Flat-Frida, Vinmustasch Sofia och Mogge -som jag aldrig tror tackat nej till en fest. 

Ser till min förvåning att vi verkar ha diskat denna kväll -alltså inte gömt disken i skåpet :D

På kylskåpet kan ni se vår kort/vykort-samling. Har man ett gammalt slitet kylskåp ala stångåstaden så är det finare att pryda det med "några få" bilder :) 

På tal om bilder så har jag även lagt upp bilder från helgena fest här! Dock har blixten gjort alla helt vita i ansiktet :S -Sen får ni en bonusbild på mina nya raggsockar:

Kan de vara snyggare?!? Skulle inte tro det ;) 

Okej, en till: Jag och kycklingen som jag roade mig med när jag jobbade hemma hos bror :) Den låter helt underbart när man trycker på den också :D Som en råmande kyckling :D

Inga kommentarer: