söndag 8 februari 2009

Ass

Imorse vaknade jag med en röv framför ansiktet -"Är jag blå här? Jag trillade när jag dansade igår..." Då vaknade jag ordentligt :) Tack för det Lisa! 

Lisa har även sagt dagens citat som jag tror jag kommer få användning för snart: "Åh jag är så mätt! Magen får inte plats i tröjan!" 
Hmm, det såg inte lika kul ur nedskrivet... Man borde nog varit där ;) 

Nu är jag hemma hos mor (därför jag tror att jag snart får användning av citatet) och ligger på hennes soffa istället för på Lisas. Tomt känns det! Haft så mycket folk omkring mig på senaste tiden så nu när jag sitter själv känns det bara så ensamt... 

Blir en längre Sverigetur än planerat för jag fick förfrågan om att spela match imorgon igen :) Inte tackar jag nej inte! Speciellt inte när det är mot Berg :P 

Kollat på 11 avsnitt scrubs idag... Ja eller okej -halvslumrat till... Massa söta barn så nu vill jag ha barn -men bara en sån där söt och tyst ;) 

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Ska vi adoptera en ihop??

Ass sa...

Om du flyttar till Larvik ;)

Lisa Eriksson sa...

Kom till Sverige istället.. ingen flyttar frivillgt till Rysland :)

Ordverifiering: trind
hmmm...jag tar åt mig...

Anonym sa...

Hahaha, som sagt Lisa är en bra värd...