måndag 9 februari 2009

Dimma

Började dagen med mycket datastrul :S IP-nummer som var lika, kunde inte söka upp filer på jobbservern, kunde inte koppla upp mot jobbdatorn... Röv... (Nej Zäta, du ska inte skriva ditt smeknamn tillbaka nu ;) ) Det sistnämnda löste sig dock när jag fick datorn i Larvik påslagen... Hmm... Borde jag ha gissat på att det varit strömlöst i helgen eller?!? Nej, hmpf... 

Mycket jobb idag så jag fick flytta över en massa till de andra -suck. Jag vill helst göra allt i mina projekt för nu kommer jag få sitta och rätta upp i efterhand så det ser ut så som jag vill :S Logik är inte de andras starka sida... 

Hem till mor sen för raggmunksstoppning -Monstermätt! Men var jag verkligen tvungen att äta så många? Fick magknip under matchen sen :S Ja för det var ju match igen idag. Femte matchen på sju dagar -Jag gillart :) -Mina benhinnor gillar det inte riktigt lika mycket :(

Värt att nämna från matchen då: Jag satte en straff ;O -Jag gillart! :) -Mina benhinnor sa inte emot så de gillade det nog också :P Gjorde "Håkan-finten". Gå ut lite till vänster, finta skott -dra till höger och lägga upp bakhand. 

Nu härjar mamma på mig att jag borde sova... Grr... Jag är vuxen mamma!!! Jag gör vad jag vill!!! Nu kommer jag sitta uppe lite till bara för att... Trotsåldern? Kanske lite... Vuxen? Kanske inte då...

Var verkligen rutten sikt när jag körde hem igen från Linköping idag. Kunde väl se en sån där 4-5 meter framför bilen. Inte alls kul att köra... Men 19 mil för en match är väl lagom?!? :) Värt det i alla fall! 

Försökte se lite av LIBK-LIBK men vi kom lagom till nedmonteringen av sargen :S Trist :( 

Imorgon är det hemfärd på schemat. Näst efter jobb, träffa kim och äta med Jocke. Så jag borde väl sova... Hatar när mamma har rätt... Hmpf... Ska faktiskt bli skönt att komma hem...

Lisa -Ska besvara din utmaning när jag har bättre uppkoppling... 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Gött :)

trevligt med en låååång läsning :9

Torbjörn sa...

Åhhh! Raggmunkar! Gott!