tisdag 17 februari 2009

Önskelista

Jag önskar att... 

...någon skottar fram min bil imorgon (om jag ska till jobbet vill säga, men seriöst -har det inte snöat nog nu?)
...jag slutar hosta under natten samtidigt som jag tappar 10 kg
...få den löneförhöjning jag borde få, alternativt att jag vinner stort på lotto i helgen
...min ingång blir flyttad mycket snart, jag är trött på att gå in i sovrummet
...Lisa vore hemma och kunde lyssna på mina "problem"
...Han ska tycka om mig och komma och ta mig med storm, helst nyss
...vinna sommerbandyturneringen
...Esse inte väcker mig genom att putta på blomman imorgonbitti (vilket han gör enbart för att väcka mig, han äter inte ens på den...)
...jag hade ett större hus (som jag inte behövde städa)
...jag hade en kock
...Timmy blev norsk utan att jag behövde betala för det
...Färjestad vinner SM-guld (helst serien också)
...jag fick besök oftare

Aja, vad är väl en bal på slottet?!? :S

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Bastrid!:D jag kommer och besöker dej i sommar:D

// Michelle