tisdag 24 februari 2009

Malmö city

Nyss spelat match mot Sandefjord och vinst med hmm... typ 11-3 eller något sånt :) Skönt! Men jag var inte så bra idag (heller). Aja, kul att spela är det ju ändå, trots att jag får vara back :) Men den trasiga klubban stör mig, plus att vi kör på 5(!) backar... Får köpa nytt blad i helgen i Sverige -ja för det blir ju en Sverigetur! :D 

Torsdag tar jag färjan mot Strömstad och shoppar loss i taxfreen. Sprit och godis -sen är helgen i hamn. Mellanlandar i Göteborg för "ladies night" hos Caroline på jobbet. Tror det kommer bli skoj :) 
Förväntningar på den kvällen: Bubbel bubbel och mer bubbel! 

Fredagen ska jag få åka spårvagn och jobba på Göteborgskontoret för att sen försöka hitta till Malmö. Väl där börjar den: Morganfesten! Eller ska jag kalla den för redbull och colafesten? :P

Förväntningar på fredagskvällen: 
Gap, skrik, härj, morgan, baccardi och skojsigheter. Kul att träffa Toppe för första gången också :) Jaja, lite skoj att träffa bror och Bergdahl med :P 

Förväntningar på lördagen: 
Frukost på sängen/soffan, häng och softande, ut på shoppingtur och sightseeing (finns det något att se i Malmö?), en matbit och sen kör vi en repris på fredagen. 

Förväntningar på söndagen: 
Att de andra blir sura när jag drar igång tvn till Vasaloppet -men jag SKA se starten!!! Det är bara så! Sen somnar jag nog om :) Sen slappande, mer skitsnack och softande... Sen en låååååååång tur hem :S

Jag är i alla fall grymt laddad! Allt ska bli superskoj :D

2 kommentarer:

Anna sa...

Åh ska du besöka"staden som styrs av sharialagar" enligt ett norskt parti.

Här kan man titta på ett numer framgångsrikt hockeylag med spelare som knappt får ön. Ola salo som jesus å kallbada på Ribban.

Det finns oxå ett stor snurrat botorn att titta på i Västra hamnen... då får du även känna av den berömda blåsten.

Ass sa...

Åh, det finns alltså saker att se på :D Men blåsten... jag vet inte om jag vill :S