torsdag 19 februari 2009

Motgångar

Kan inte släppa det här med lönen... Jämför och räknar och tänker... Jag har verkligen för dåligt betalt. Missförstå inte, jag är inte ensam om det på företaget... Det stör mig... Frustrerad... Känns som att man gör allt bra i onödan... Motivationen att jobba är verkligen körd i botten... Hos oss är det verkligen så att de som är riktigt duktiga och ordningssamma har ruttet betalt medans det finns flera som inte alls sköter sitt jobb men som varit med länge som drar in massa pengar de faktiskt inte förtjänar... Irriterande... Men jag måste verkligen släppa det nu... Shit happends... Gaaahh!!! Så där.. nu tänker jag inte på det... 

Saknar Lisa... Massor... 

Esse äter inte så mycket längre -DET känns inte alls bra! Vad har hänt med "gluffs gluffs -slicka skålen helt ren"? Hoppas det inte är något allvarligt...

Jag har fått knölar i hårbotten... Säkert cancerhårknölar... 

Tjafs med flera personer idag som jag inte vill tjafsa med... Suck...

Ska tvingas vara trevlig i helgen, ingen lust... 

Verkar inte som att mina tankar i den andra bloggen uppskattas heller... 

NU gick det just upp för mig varför jag är så nere idag -Det är ju TORSDAG!!!

Då känns det inte lika illa... Imorgon blir bättre!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dina tankar i den andra bloggen är ju toppen!

Keep it up!

Lisa Eriksson sa...

Ja... Jag har ju garvat massa åt den andra bloggen!!