lördag 28 februari 2009

Malmö -del 1

Så där, då var första kvällen avklarad... Hur ska jag då sammanfatta detta spektakel...

Väl framme blev det några rundor på byn för att hitta parkering. Måste han bo mitt i centrum? :S Sen blev det uppkorkning och middag -potatisgratängslasagne med kalvköttfärs. Mycket gott! :) Vin och grogg stod på dryckesbuffén och man ska ju ta för sig när det är buffé... :P 

Historiedragningar om när vi gjorde ditten och datten och allt började med: Åh, fy fasen vad fulla vi var den gången... De har dåligt inflytande på mig kom jag fram till då... :P Jag är ju så lugn annars! 

Ut på stan för pubrunda -där vi lärde oss att när Toppe säger att det är nära: Då är det långt! Trask trask trask...

Söp bort vantarna... FAN!!! :( Vet inte ens var jag gjorde det... Hmm...

Några öl och många captain morgan blev det... Sen avslutade vi på Burgare Kungen men då blev Magnus toklack för att vi inte gick till Orvars Korvar (eller vad det hette) och totalvägrade att äta där -fram tills han fick maten -då gick det bra :P 

Efter att ha väckt bror på BK och fått med oss hulkande Toppe utanför så tog vi oss hem. Magnus somnade sittandes vid datorn och Toppe däckade i soffan -De var i form ;) Jag och Bergdahl bar (bokstavligt) in dom till sängarna istället... 

Ja det var den kvällen det. Summa: Nöjd! :) 

Inga kommentarer: