söndag 22 februari 2009

God vän

Jag har en kompis som jag verkligen gillar, enkel att umgås med, rolig humor, vi har skoj ihop helt enkelt. MEN det finns en kompis till denna kompis som jag inte gillar... Tycker personen i fråga är tråkig och det ska alltid bli något stort när man ska umgås -men det är inte det värsta... Har så många lustiga "principer" och "tankar"... Svårt att förklara... Men ska alltid krångla till saker också... Försöker vara ett helgon men är mer självplågare -helt i onödan... 

Allt detta gör att jag bara vill skrika: Men är du helt PIP dum i huvet eller?!? Skärp dig!!! Hur trög får man vara?!? Det finns ingen logik i det där. Hur enkelspårig får man vara... Beige... (Bäääsch)

Men jag säger inte det där (mer än att det skriks inne i mitt huvud), får bita mig i tungan hela tiden. Finns så många kommentarer jag vill säga... Men jag är tyst... Allt för min kompis skull... Antar att det är så här man är en god vän... Det är inte alltid lätt att vara en god vän... 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Vad lite du hade bloggat under tiden jag var borta.. men du har ju två bloggar nu kom ja på :)

Ass sa...

Nej dåligt... Bara 16 inlägg på 8 dagar -och då har jag inte räknat den andra bloggen... Jag ber ödmjukast om ursäkt :P