söndag 15 februari 2009

Snark

Många timmars sömn i soffan idag -gött! Kollat på filmer också, spelat tv-spel, käkat skräpmat. En söndag helt enkelt :) Hmm, undrar bara hur lätt det kommer vara att somna för natten sen?! :S Äh, det går nog bra :) Känns som att jag ligger några timmar efter med sömn...

Men det är lite synd om mig idag faktiskt. Ynk ynk... Okej, kanske mer synd om Tobbe då som fick njurstensfall igår då, men det är knappt ;) 

Började med att jag pillade bort lite väl mycket skinn på en förhårdnad under foten (dumt att spela alltför mycket innebandy kanske). Så det blev snegång och haltande pga det vilket ledde till "överansträngning" i vaden. Dessutom grym träningsvärk från gårdagens tåhäv och den vanliga bakisvadskrampen (är det bara vi Karlssons som får kramp i vaderna dagen efter fylla?!? :S ). Det var i alla fall inte det minsta skönt att gå iväg och hämta Timmy utanför hos Majo idag. Snyft... Aje!!! Det kryper i vaden konstant nu... 

Annars då? Hmm... Jag önskar att jag kunde lyssna mer på min hjärna än mitt hjärta. Men man kanske behöver hoppas ibland... Hmm... Fäen... -Hur svårt ska det va?!? Aja, imorgon är en annan dag...

Nästa vecka måste jag komma igång med matlagningen igen... Slarver... :$ 

Nej om jag skulle ta en film till att somna till...

Inga kommentarer: