lördag 27 december 2008

Inte min dag

Jag var på dåligt humör redan imorse pga ett fyllesamtal igår... Visst, man ska väl inte ta allt så seriöst från fullt folk, men det kommer ju någonstans i från även om det lätt blir överdrifter...

Gaah... I alla fall... Jag skulle ju till Lisa! Fick ett sms: Jag åker strax! Okej tänkte jag... Käkade frukost, packade, åkte... Tänkte -Nu borde hon fått tid på sig att komma hem och dona lite som hon hade tänkt sig MEN när jag kommer fram så har hon inte ens åkt från Kisa :S Jaha...

Ingen större fara skedd dock, jag kunde ju gå på stan... Men jag fick panik över allt folk så jag försökte klara av det så snabbt som möjligt. Skulle köpa något för mitt presentkort på Gina men det var för mycket folk så jag orkade inte. Skulle köpa ett par nya innebandyskor på rean men det var inte samma rea som i Örebro utan ordinarie pris här... Blöö...

Begav mig till Bolaget och handlade för kvällen och nyår... Det blev lite kallt om händerna utan vantarna som låg i bilen och tungt att släpa på kassarna så jag tänkte att jag går till bilen med grejerna, men väl framme: Nyckeln är borta... :( MASSA FULA ORD!!! Jag strosade runt över stan och letade dock utan framgång... SUCK

Lånade Lisas bil för att åka till mamma och hämta reservnyckeln i alla fall... Fick mat och glass (något positivt)...

Väl framme i Linköping skulle jag ringa Lisa för att kunna komma in hos henne och då kommer jag direkt till mobilsvar.... ÄNNU MER FULA ORD!!! Men hon ringde upp strax i alla fall...

Nu får inte mer saker gå fel... Det orkar jag inte...

Inga kommentarer: