söndag 28 december 2008

Mitt 2008

Förra året svarade jag på frågor angående "Mitt 2007" så jag tänkte att vi kör en "favorit" i repris! Dock känns det knappt som att jag har gjort något i år... Allt har bara gått så snabbt!!! Vad hände med 2008?

Gjorde du något som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till Norge :)

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror jag lyckades hålla tyst och inte avge några även detta år. Annars har jag nog brytit dom... :P

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Dåligt med barnutploppande i år faktiskt.

Dog någon som stod dig nära?
Nej, så på så sätt har det varit ett bra år.

Vilka länder besökte du?
Estland och Spanien -ja och sen Norge och Sverige då, hur nu de ska räknas :)

Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?
Någon som sover i soffan med mig om vardagskvällarna. (Samma önskning som förra året... Men nu i 2009... DÅ!!!)

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Brukar ju alltid säga 29 Maj men i år säger jag 29 Mars... Hade en kalashelg med sverigebesök och ett lyckat andra möte :$

Vad var din största framgång 2008?
Den var svårare i år... Känns inte som jag har haft någon större framgång utan mer motgångar... Hmm... Det får bli att jag klarat av allt med flytt till Norge och allt jag har behövt styra med gällande det. 

Största misstaget?
Att jag envisas med att förälska mig i fel personer...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Åh herregud... Salmonella... FYYYY!!!

Bästa köpet?
Taxiresan från hotellet till la playa den där riktigt tunga morgonen i Barcelona. Jag hade inte överlevt en bussresa då...

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin!!! Inte lustigt att det helt plötsligt damp ner ett statiol-guldkort i postlådan :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
All uppskattning jag har fått bara över att jag är jag (åh så sliskigt det låter :D)

Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008?
Jaded med Takida -Så passande och så bra!!!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Humörsvängningarna från 2007 höll i sig. Djupare dalar och högre toppar (även om jag inte trodde att det var möjligt).

Vad önskar du att du gjort mer?
Spelat mer innebandy!!! Helt klart!!!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat och tjafsat

Hur tillbringade du julen?
Mestadels på mammas soffa (även detta år). Julafton med hela tjocka släkten (även detta år) hos min bror -mycket lyckat!

Blev du kär i år?
Åhh, ja... Typiskt! 

Favoritprogram på TV?
One tree hill toppar än! Snart säsongsstart!!! :)

Bästa boken du läste i år?
Jag har bara läst en i år -Snabba Cash- jag är ju som sagt tidigare en serieslukare istället. 

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jobbade och sen sov jag i soffan... Kul va?!? :S

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Skulle vara den där soffkamraten alltså... och om jag kunde skippat att köra in Timmy i väggen också...

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jag är fortfarande en snäll bitch i mjukiskläder -lite bittrare kanske...

De bästa nya människorna du träffade?
Trall, Oivind och Thomas

Det var det det... 2008 avklarat... Nästa år blir bättre.. :) 

Inga kommentarer: