söndag 28 december 2008

Bättre slut


PARTY!!! :D Vad skoj det blev igår! Tur att det inte fortsatte med mer skit igår, det hade jag verkligen inte orkat! Det blev istället en kalaskväll :D Har tagit en hel del bilder men att ladda upp med modem... Nja... Men det kommer fler sen :) 

Vad hände då? Ja, det gamla vanliga: 
Cider, Vin, Mer vin och sen kom redbullen (och vodkan)... Men den där planen jag hade om att jag skulle köpa mer nu så det räcker även till nyår vet jag inte riktigt hur det gick med :S 

Mycket strunt/fyllesnack och sen ut och stuffa... Spelade bort massa pengar på blackjacken och sen tröstade jag mig i baren... Duktigt... Kebab blev det så klart -dock lite tidigare än vad min plan var :P En drös med fylleringningar och fyllesms... Uff, lite ångest där (som vanligt)... 

Sen har vi (jag, Lisa och Frida -tills hon åkte hem runt 13 då) bara drönar framför tv:n -Tack för lånet av lägenheten Joel :) Jag lovar att jag inte gjort något dumt... Eller har jag?!? :D

Tänkte ett tag stanna kvar till imorgon men jag ville "hem". Ibland känns det bara bättre... Fruktsalladen kanske lockade också :) 

Snart dags för åttonde dagen i soffa... Längtar skapligt efter min säng nu... 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Tror du inte jag hade gjort fruktsallad åt dig eller :))

Ass sa...

Hehe, nja... något fick mig att tro att det inte skulle bli så :P