fredag 12 december 2008

Nödvändigt vetande?

Fick detta mail från Karina men jag tänkte att jag istället för att bara svara henne kunde delge även er andra med mina svar... Inte för att jag har lite att göra en fredagskväll eller så... Åhnej... Hmm, har väl gjort liknande förr men men... Ni kan väl aldrig få för mycket info om mig? Nej, skulle inte tro det ;) 

Vad är klockan? 
-21:45
Ditt namn? 
-Astrid Maria Elisabeth Karlsson, fast i Norge heter jag Elis och inte Elisabeth
Smeknamn? 
-Ass, Röv, Bastrid, Mostrid, Fastrid
Piercings? 
-Nej men är fortfarande sugen på en tatuering, men har inte hittat DEN än :S
Ögonfärg? 
-Blåögd (och godtrogen?)
Födelseplats? 
-Åhhh Öreeeebroooo
Favoritmat? 
-Tacos (För choklad är väl inte mat?)
Någonsin varit i Kalifornien? 
-Nej men jag har funderat på att åka till Smygehuk
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? 
-Nej men slagit in paket, det funkar bra :)
Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
-Jodå...
Varit med i någon bilolycka? 
-Solen i ögonen är inte alltid så bra... 
Krutonger eller baconbitar? 
-Krutonger är vaddå?
Favoritdag på veckan? 
-Det är i alla fall inte torsdag... eller söndagkväll... Det får allt bli lördag!
Favoritrestaurang? 
-Kebabbaren i Linköping ;)
Favoritsport? 
-Hästho.. Haha, nej skulle inte tro det :P Innebandy så klart! 
Favoritdrink? 
-Finns bara en drink som gäller! Bacardi Razz, Redbull och 7up
Favoritglass? 
-Straticella (typ så heter den -vanlijglass med massa choklad på)
Walt Disney eller Warner Bros? 
-Disney! Givet!
Favorit-snabbmatrestaurang? 
-dsa03103 (visst Lisa ;) )
Vilken färg har din sovrumstapet? 
-Tapet? Jag bor i norge, här har vi träpanel överallt! Min är vit dock...
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 
-Klart jag inte kuggade! 
Vad gör du oftast när du är uttråkad? 
-Bloggar :D
När går du och lägger dig? 
-I soffan vid 18 och i sängen vid 24
Vilket tv-program missar du inte? 
-One tree hill, för den laddar jag hem
Senaste person du gick ut och åt middag med? 
-Tobbe, Sammi, Vegard, AC + två kompisar till AC
Ford eller Chevrolet? 
-En råmande cheva
Vad lyssnar du på just nu? 
-Nyheterna, den ni! Det trodde ni inte :D
Vilken är din favoritfärg? 
-Svart, svart och svart...
Hav eller flod?
-Den där pölen som ligger några hundra meter härifrån kanske :)
Har du någon gång kört slut på bensinen?
 -Inte med bil men jag har varit sååååååå nära...
Katter eller hundar? 
 -Båda så klart! När jag blir stor ska Esse få en labradorkompis :)
 Klockslag när du blev färdig?
 -22:15, en halvtimme ihjälslagen