tisdag 2 december 2008

Skakig

Idag var det dags. Första träningen med Larvik Innebandy... Första träningen med herrar :-O Satt ärligt talat och skakade när jag knöt skorna. Så nervös!!! Tänk om jag skulle göra bort mig helt... 

"Herregud, vem tror hon att hon är... Komma här som tjej och tro att hon kan något"

Uff, nej nervös var jag -minst sagt... 

Men första skottet satt!!! YES!!! Piuh! Så skönt! Sen flöt det på och jag gjorde inte bort mig! Gjorde till och med både mål och assist under tvåmålet :) 

Så härligt det känns att för första gången sen februari köra något som i alla fall liknar en riktig träning där jag fick bli riktigt trött!!! Lycka!!! Hehe, idag snålar jag inte på utropstecknen i alla fall... 

Fick dessutom förfrågan om jag vill vara med och köra matcher -Då har jag ju inte gjort bort mig helt... Vad var jag nervös över? Efteråt skulle jag skriva ner min mail och mitt telefonnummer och då skakade jag igen men av en helt annan anledning: trötthet... Gick knappt att läsa vad som stod :D

Jag bara ler... :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Norsk spion i sporthallen?

bild

Ass sa...

Första gången du tar en bild där jag inte ser ut som "hej kom och hjälp mig" och då kvalar man inte in på hemsidan ;)

Tobbe sa...

Jag tog 3 bilder, sen tänkte jag att jag för en gångs skull ska vara snäll så jag valde den bästa bilden. Givetvis platsar bara pinsamma bilder på hemsidan! Om du vill kan jag lägga ut nån av de andra två?

:)

Ass sa...

Jag tackar för erbjudandet men avböjer vänligt men bestämt ;)

Anonym sa...

Kul att du fick vara med och gjorde bra ifrån dig, men jag måste ändå sätta ytterligare ett frågetecken för norsk innebandy när du faktiskt inte har spelat på så länge och ändå verkar ha lyckats så bra...

Ass sa...

Jonas -Jag kanske är ofantligt vältränad?!? :D :D :D Det är jag och Henke...