tisdag 16 december 2008

Inte min dag

Började redan inatt med att jag låg och vred och vände på mig en miljon gånger... Hade sett en serie under kvällen som hade så mycket känslor och som gav mig så många tankar. Det var om relationer, förhållanden till föräldrar, cancer, död.... Ja... Mycket tankar helt enkelt...

Dessutom har jag en infektion i kroppen så det blev några turer till toaletten... Uff... Tror att jag somnade "ordenligt" vid 6... Tror du då att jag hör alarmen som drar igång 6:45 och 6:50? Inget minne av att de har ringt, inte heller att jag har stängt av dom...

Vaknade upp 9:10 -KRISE!!! Men jag var på jobbet innan halv :) Inte så illa :)

Hade dessutom massor att göra imorse så det var ingen bra start...

Sen kommer det mail om att matchen är inställd dessutom... Blöö...

Nu är jag fruktansvärt trött och kroppen är inte alls i form, jag mår lite illa och har inte den minsta lust att jobba mer denna veckan... Skitprojekt... Men men... Bara 3 dagar kvar till semester :)

Inga kommentarer: