torsdag 11 december 2008

Hitler 2

Till och börja med kör han in i en vägg och skrapar upp sig så vi måste söka läkarhjälp. För det andra så envisas han med att ha svenska skyltar vilket inom kort kommer göra honom olaglig här i landet. För det tredje så visar han nu en liten gul symbol för elfel... Åhhh... Jag orkar inte!!! Timmy då...

Önskar att jag kunde lite mer om bilar så jag hade en susning om vad det är för fel, vad ska jag göra liksom? Nu blev det ytterligare ett sms till bror... Tur att jag har en snäll släkt! :) Tack!

2 kommentarer:

holmudd sa...

hur såg symbolen ut? märkte du något konstigt med bilen, orkeslös, rycker vid gaspådrag eller så??

Ass sa...

En gul oregelbunden rektangel... typ :P Men den gick som vanligt, lite lite grinig vid start... Skulle tro att kanske batteriet är lite trött :S