torsdag 20 december 2007

Tänk om...

Åkte iväg på roadtrip med Claes idag till Stockholm. Behövde inget toastopp vid Sillekrog så jag har (tyvärr) inget att rapportera därifrån :P När vi åkte in i Stockholm och passerade avfarten där jag brukade svänga ner till Andreas så kommer tanken som vanligt upp: Tänk om... Gjorde jag rätt beslut? Kanske hade det kunnat bli bra... Men som oftast kom jag fram till att jag gjorde rätt val. Han verkar i alla fall ha det riktigt bra nu, skönt det! :) Kände mig rätt kass och elak när det tog slut...

Bra resa idag i alla fall, fick väskan full med snus :D Tror att kunderna var nöjda med oss också. Kollade mailen nu när jag kom hem, shit, hur kan det komma in så mycket på en dag? Ännu mer att göra imorgon alltså... Så bra, för jag hade ju knappt något innan :S När ska jag få jullov egentligen? Brum brum... Tänkte dega i soffan nu men jag ska iväg på möte istället och kanske blir det även lite innebandy...

Inga kommentarer: