söndag 9 december 2007

Åby

Match i Åby idag och innan avfärd ställer jag frågan om någon hittar till hallen varpå vår kära Pauline "kartläsekatastrofen" Viklund säger: -"Ja jag hittar, det är klart, jag var ju där förra veckan!" (lite berättarens frihet här) Naiv som jag är tror jag henne och vi tar Timmy och beger oss mot match utan att fråga någon annan om vägen. Självklart spelas Total Eclipse of the Heart och skönsång uppstår än en gång, ett vinnande koncept! Nu statistiskt bevisat till i alla fall några procent ;) Palles guidning till hallen blev väl dock inte den bästa, men vi körde ju bara fel en gång ;)

Matchen då... Vet knappt om jag vågar skriva det här (lite skrockfull) men för första gången på mycket längre kändes låren okej! Sååå skönt. Bara att hoppas att det håller nu så att jag kan börja springa ordentligt igen. Hoppas hoppas hoppas...

Matchen var det ja... :) Vinst med 7-1, ingen bra match av oss, ingen kom upp i normal standard, ändå vinst och det är ju alltid trevligt! "I lived my brand" (är ju inte som Jonas direkt :P ) och levererade 3 passningspoäng (som förövrigt är ett sjukt fult ord). Att spela hem till back var ju en bra grej, ska nog fortsätta med det... Hursom skönt att komma med i protokollet för något annat än utvisning! :)

Har haft kontakt med två klubbar i landet i väst nu också så det verkar inte vara slutet på min "innebandykarriär" om jag skulle flytta. Gött! Dock fortfarande ett svårt val... Klurar vidare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Don't leave me!!

:/

:P

:)

:(

Vet inte riktigt vad för gubbe som passar...