söndag 16 december 2007

Frustration

Mmm, frustrerad är vad jag är, och inte på en specifik sak, utan massor med saker...

Låren -Frustrerad över att det inte känns 100 än. Visserligen känns det bättre nu men det är inte fullt bra än. Längtar till att kunna springa normalt igen.

Jobbet -Frustrerad över att jag har så mycket att göra så jag missar en massa träningar och har tappat allt vad kondition heter. Frustrerad över att allt känns så oklart inför det nya året. Kommer jag kunna vara ledig alls i mellandagarna och den 2/1 som jag har tänkt? Skulle inte tro det...

Innebandyn -Frustrerad över att det verkar ligga någon slags förbannelse över mig. När det går bra för laget så går det inte bra för mig och när det går bra för mig så har det inte gått bra för hela laget, så då får man aldrig riktigt glädjas på riktigt. Även (som jag skrev tidigare) frustrerad över att jag kunnat träna så lite så jag är så ur form... inte alls lika skoj att spela då. Var dock otroligt skoj att spela småmålsploj i fredags på lussecupen :) Hoppas det blir lite plojspel på "jullovet"!

Livet -Frustrerad över att det inte händer något... Varje vecka är den andra lik... Jag kan det här nu! Men jag antar att det blir bättre (för ett tag) när det blir flyttplanerande och flytt. Men vardagen kommer nog alltid ikapp, tyvärr...

Julen -Frusterad över att julen inte känns lika rolig som den brukade... Jag börjar nog bli vuxen... typiskt...

Hmm... Det får nog räcka där... Innan jag blir hur less som helst...

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet är inte så jävla roligt