måndag 17 juni 2013

Trötta på att packa

Det är inte bara jag som har packat och stått i hela helgen. Även Camilla har roat sig med bruna lådor och försäljning av möbler. Det är inte alltid det roligaste att sälja möbler på blocket... Jag gillar varken att pruta eller folk som prutar. Skambud gör mig bara förbannad och att jag hellre åker och slänger sakerna på tippen! Aja, hon hade i alla fall blivit av med en hel del vilket gjorde att vår filmkväll såg något rolig ut med ett balkongbord som soffbord och tv:n på golvet :)


Men men, det var i alla fall trevligt att få avsluta helgen lite avslappnat och få slippa packandet en sväng.

Två andra som var helt slut av allt packande hittade jag när jag gick över till Elis :) Både han och Grisen låg utslagna med benen i vädret :P


Jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen i helgen. Men nu ska det ju även packas till midsommar mitt i alltihopa... Lite rörigt, men det ska nog gå bra :)

Inga kommentarer: