torsdag 20 juni 2013

Redan kär

Jocke har gjort det som jag längtar efter att göra: Skaffat sig en svart labrador :)


Så ofantligt söt! Jag vill bara leka och gosa med lille Boris! :) Jag har inte träffat honom live än dock, men jag har redan kärat ner mig :P Risken finns att jag kommer kidnappa honom i sommar...

Nästa sommar/semester hoppas jag att jag ska kunna skaffa en egen hund. Hade ju egentligen tänkt mig det denna sommar, men nu blev det flytt och sånt istället. Är nog bättre att katterna får vänja sig vid varandra först innan man drar in ännu ett djur i hemmet.

Jag vill inte vänta! Jag vill inte vara klok! Men men... Man ska väl vara det...

2 kommentarer:

Maritta H sa...

Ohhh, vilken sötnos :)

Ass sa...

Man kan ju inte annat än att smälta! :)

Kul med kommentarer förövrigt :)