torsdag 13 juni 2013

Packa

Nu kan jag inte skjuta längre på att packa och rensa inför flytten... Bara en vecka kvar nu tills allt ska vara klart. Men var skulle jag börja? Åhhh, frysen! Den behöver ju rensas... :P


Det är lättare att packa roliga saker som man bryr sig om. Så som att gå igenom serierna och sortera :)


Sortering först efter sort och sen efter datum.


Det här är dock långt ifrån allt... Det här är bara det jag skaffat mig sen jag flyttade från Linköping :)

Foton är också kul att "packa". Hittade den här gamla dagisbilden. Ja eller förskola kanske det heter/hette. Jag har klätt upp mig i Dennis-tröja och ger mitt allra största smil :D


Har även städat av anslagstavlan på skrivbordet. Kändes tungt! Fina minnen :)


Tyngst var allt att sudda bort 6.22... Men jag antar att nästa ägare inte bryr sig om tiden för vår super mario bros 3 varvning?!? :P Ja och vi har ju en ny tid nu dessutom. Men ändå... It's an end of an era!

2 kommentarer:

Tjoxen sa...

Fy helvete vad vi såg fördjävliga ut när vi var små! Hur kan vi ens ha jobb och sånt?

Ass sa...

Haha, ja det kan man fråga sig :D