fredag 14 juni 2013

Putte i parken

Jag vet att jag sagt att Putte i parken inte var/är något för mig... Mest bara skitmusik... Ja och det fasthåller jag! Men så bokades Scooter! Vad skulle jag göra!? Då behövde jag ju i alla fall gå lördagen... Sen fick jag möjligheten att köpa ett 4-dagars billigt, så då råkade jag visst köpa för alla dagarna.


Aja, det är inte så mycket jag vill höra utöver Scooter, men det blir nog skoj ändå :) Men frågan är om det kan toppa Putte utanför parken som jag körde förra året ihop med Robin och Pierre...
Minns ni när vi tog det lugnt första kvällen? Eller när vi kollar på fotboll med en grävling och Robin blir omstylad? Biten som gossarna vill glömma? Sångstunden! När vi inte ens kom ut innan krogarna stängt? Sista kvällen när kiren flödade och siffran 3 stod i fokus? :D Avslutningen i Kitty OH? (Nu känns det ännu jobbigare att ha gjort rent skrivbordet :S)
Om inte så klicka in er på de olika minnena/inläggen :)

Ytterst tveksam att detta kan toppas innanför stängslet!

6 kommentarer:

Ass little helper sa...

hmm, bara scooter, här måste jag ju rycka in så att du inte missar något.

Hardcore superstar - sett dom ett par gånger i år, dom är i kalasbra form.

Black crowes - samma dag som scooter, så det är bara att kolla på dem med, du kommer inte ångra dig.

Reveal - lokalt band som låter mycket bra!

The darkness - extremt positivt överraskad av dem live på sweden rock förra året, se!

The sounds - Maja ivarsson, nuff said!

Men, jag tycker också det var alldeles för dåligt i år och hoppar över det, men har du redan köpt biljetten är det ju dumt att den inte nyttjas till fyllo (pun intended)

Ass sa...

Jag skrev "mest" bara skitmusik. Jag sa inte att det bara var skitmusik utöver Scooter :)

Planen är att se Harcore Superstar och The sounds också. Reveal känner jag en i, så de ska jag försöka se om jag hinner från jobbet.

Sen får vi se vad det blir mer. Timo kan jag nog tänka mig också och Ulf Lundell :P

Ass little helper sa...

ja ja ja, ville bara vara på säkra sidan arslet :)
och nu är jag lugn som en filbunke ;)

Ass sa...

Bra att du håller koll på mig! :D Det är ju inte säkert att det är ordning på mig :P

Ass little helper sa...

Ja man får allt hålla ett öga på ungdomarna ibland, så de inte tar sig friheter här i livet ;)

Tjoxen sa...

Putt i diket?