måndag 3 juni 2013

Bye Lillsyrran!

Det var ett tjusigt gäng som hade samlats hos Marie för att säga hejdå i fredags :)


Fasligt tråkigt att hon ska flytta från stan faktiskt :( Hon är en frisk fläkt på kontoret (ja, annars också) och har alltid något underhållande att berätta om när hon kommer in på mitt och Tobbes kontor. Hon känns lite som en lillasyster som man får ta hand om och guida genom livet ;) Inte alltid vi guidar så bra dock... :P

Försökte i alla fall ge henne en bra sista kväll. Jag följde till och med ut på krogen och stod ett litet tag på dansgolvet! Det ni! Körde några schyssta moves... Ni vet, höger fot bakom vänster fot, vänster fot bakom höger fot, om och om igen... Vimmelbild ställde jag också upp på!


Jag är en riktig kompis! ;)

Bye bye Hanny Montany!

2 kommentarer:

Michelle sa...

Vad ung du ser ut på vimmelbilden! =D

Ass sa...

Ja det tyckte vakterna också, som bad om leg :) Jag var nöjd! :)