fredag 21 december 2012

Läget då?

Joråsåatte... Bättre än igår -det var ju torsdag igår ;)

Sista dagen på jobbet för året idag -fasligt skönt! Ledighet känns behövligt! 8 timmar till ska jag väl dock kunna genomlida...

Jag och Tobbe firar in jullovet med att lösa ut en av våra vinster i jobbtävlingarna: En perfekt middag! Så efter jobbet så beger vi oss mot Blå för att äta och dricka gott. Blir bra det :)

Imorgon firar jag jul med Elis, ja eller snarare, öppnar jag paket med Elis. Paket paket paket!!! Jag gillar paket! :D Sen vet jag inte riktigt när det blir men det blir att packa bilen full och bege sig mot Hjortkvarn. Troligen blir jag där hela lovet som vanligt :) Mycket packning blir det...

Det här är förövrigt packningen som jag och Elis hade med oss när vi skulle vara borta fredag kväll till söndag lunch i Hjortkvarn sist:


Lagom :P Men det drar ju iväg... Kameraväska, dator, vinterkläder... Jag brukar alltid vara den som packar med mest men jag har en utmanare här :) Jag behöver köpa kombi... Till våren kanske...

Den här gången lär det ju inte bli mindre packning.
Julklappar -tur att jag inte behöver köpa till så många!
Skridskor -hoppas att det går att åka
Innebandygrejer -kanske det blir något spel eller i alla fall lek i gympasal?
Nyårsgrejer -har ju inte planerat det än, så vem vet var det blir?! :)
Alkohol -det är ju semester :) Tur att de börjat sälja Kiren i plastflaska så det inte blir så tungt ;)

Inga kommentarer: