fredag 2 september 2011

Update

Vad händer egentligen?

Tränar:
Testade på simmning i onsdags, 30 minuter. Hade tänkt mig kortare men Lisa sa att hon brukade tröttna efter 30 så då kunde jag ju inte ge mig innan -det vore ju en förlust! :) Tävlingsmänniska var det ja... Det du Bettan ;) Nästa sommar ska du få jobba :P
Innebandyn flyter på (skrivet utan tanke på simning faktiskt!) -dock utan matchspel. Ger mig inte jättemycket kanske men jag får köra kondition själv utöver helt enkelt.
Har köpt ett sånt där armband att ha telefonen på/i när jag springer så jag ska slippa ha den i byxorna :) Tycker det ser fjompigt ut men det fyller ju en bra funktion så jag får vara lite fjollig där!
Gymmar -trots att jag tycker att det är tämligen pisstråkigt... Tur att man känner att det ger resultat så att det är värt det!

Hänger:
Filmhäng med Camilla i tisdags - Despicable me. Nog fnissade vi högt flera gånger, men nja... Rätt seg annars :S Finns många bättre animerade filmer. 5,5/10
Filmhäng med Elis i onsdags - Hur många lingon finns det i världen. Även här massa fniss men ännu segare bitvis. Hde nog för höga förväntningar efter att alla höjt den till skyarna. 5/10

Jobbar:
...

Städat:
Jag hatar verkligen att städa... Borde nog skaffa mig städhjälp! Det kan det vara värt!

Ja... Det var det... Vad händer hos er? :)

Inga kommentarer: