tisdag 13 september 2011

Sport

Äntligen drar hockeysäsongen igång :D Hurra!! Blir att masa sig till LLA redan på lördag och se pöjkera ta emot AIK. Lite extra viktigt eftersom det är kontorsderby mot Tobbe... 


På söndag blir det sen första träningsmatchen för Grums. Jag får ju fortfarande hålla mig på bänken men nu är det snart bara 2,5 månad kvar tills att även jag får vara på banan :) Donar lite smått med hemsidan och försöker få den att se vettig ut. Ska väl se till att alla uppdaterar sina spelarpresentationer och ta lite bilder här snart. Sen blir det referat och grejer med... Ska nog sno Pierres ide om miniintervjuer inför matcher också...


CL-kval idag och jag tippade ett fint kryss mellan Barcelona och Milan -tack för det fina oddset och dom peningarna :) Var ju lätt att se att Milan skulle vara bra -Zlatte var ju inte med :)

Sen ska jag även få in att titta på när bröderna tävlar i skytte (k-pist) i helgen. Inte ofta de är i Karlstad så gäller att passa på :)

Det här är det bästa med hösten -massa sport :) Sen kommer vintersporterna snart... I like! Följer Anna och Emil på försäsongen just nu. Avis! Jag vill också...

Inga kommentarer: