torsdag 22 september 2011

No more hockey

Usch så ruttet jag tippar!!! Bara en väldans tur att jag missade att bekräfta förut idag så jag inte spelade bort ännu mer :) Fasen, lagen spelar ju inte som de ska!

Annars då? Jobbar och sliter -med betoning på sliter... Stort projekt, hög press, rörigt, dåligt, irriterat...

Rutten träning idag med... Satt visserligen bara på läktarn men lite folk, dålig inställning, inget fokus, gnäll, sura miner...

Blir Hagfors hela helgen med innebandyflickorna dock och det tror jag blir bra och roligt :) MEN jag är sliten och skulle så hemskt gärna haft i alla fall en helgdag hemma för att bara vara... Aja, vila kan jag göra nästa helg?!? Nej för då är det extraträning och u-lagsmatch...

Pust...

Dagens låt: Slipknot - Snuff
Dyster/Tragisk men ändå fin liksom...

Godnatt!

2 kommentarer:

Ass little helper sa...

Lyssnat nått på stone sour om du tycker om slipknot? Bland annat topplåten på spotify är meget bra

Ass sa...

Inte lyssnat på dom faktiskt -men tog topplåten nu och det låter bra det här :) Ska lyssna in mig mer! Tack för tipset :)