torsdag 8 september 2011

Feber

Hängigheten gick över till feber och gårdagen spenderades feberyrande hemma och inatt var den skyhög :( Hade jag sovit i badkaret hade jag nog fyllt det i svett -och då överdriver jag bara lite ;)

Inget Internet hade jag heller -eller har! Jäkla bredbandsbolaget... Grr... Idag orkade jag dock inte mobilsurfa längre så jag plockade fram det mobila bredbandet :)

Lite nervöst att feber tjockar till blodet... Men panodil tunnar ut -så det kanske kan gå jämnt ut... Ringde till waranmottagningen ändå för att kolla läget (det stod att man skulle göra det om man blev sjuk) och de tyckte jag skulle avvakta men inte tveka att åka in om det skulle kännas i andningen igen. Hua... Har jag inte haft nog snart? :S

Hoppas vara tillräckligt kry imorgon för att gå till läkarn och kolla upp leverfläckar... Nervös för det med... Tänk om det (också) är något!? :S

Inga kommentarer: