fredag 30 september 2011

Det snurrar i min skalle

Jag har några låtar som återkommande har ploppat upp i mitt huvud den senaste tiden. Ingen anledning jag kan komma på men helt plötsligt är de bara där igen!

Hur blir jag av med dom? Jag vill inte ha dom där! Eller vad sägs om:
Här dansar Herr Gurka
-Vart fasen kan jag ha hört den liksom?
Mr saxobeat
-Radio på väg till och från träningarn får jag nog beskylla den här för
Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer
-Nej gör inte det! FÖRSVINN!!!
Splitter Pine
-Jag har ju inte varit i Norge på länge!

Avslutningsvis har jag även Crom och Jockes egna melodi på trippeln i skallen... Men det har nog bara att göra med att jag är sjukt festsugen! :) 2 månader kvar idag :D Inga fler sådana här:


Äntligen fredag förövrigt! :) Ska bli så sjuk skönt att koppla bort jobbet några dagar! Kanske låtarna försvinner då?!

Vi tar fredagslåten nu: BOY och när man ändå är igång får man väl ta Cures fredagslåt också. Så där ja! Nu känns det bra :)

4 kommentarer:

Kristina sa...

Ja, men JAG då??? Jag tar då fan priset! Victoria Silvstedts: Rock Steady Love :-S HUVVA!

Ass sa...

Åhnej!!! :S

Zäta sa...

Jag har hört att man ska nynna Tina Turners låt Private Dancer för att låtar som fastnat i huvudet ska försvinna...

Ass sa...

Jag kan nog inte den tillräckligt bra för att kunna nynna den -och kommer jag då inte få den i skallen istället?! :S