tisdag 18 januari 2011

Livet rusar vidare

Nu går det lite väl fort igen -hinner inte helt med allt jag vill... Det är ju bara jobb å jobb å jobb :(

Behöver vila upp mig efter Berlin (som det kommer rapport ifrån när jag orkat gå igenom bilder och orkat skriva ihop något skoj) men det finns ingen tid... Saker att fixa...

Man får sova på skrivbordet om man vill...
Inte varit helt på humör heller... Mycket tankar är det...

Nej, nu ska jag inte få er deprimerade här! Sån är ju inte jag! Jag är ju inte Winnerbäck direkt :P På tal om honom så vann han inte något på grammisgalan -gött :) Inte heller Kent ;) Men vad hände med In Flames? :(

Sportgalan har ju också varit och jag är faktiskt ganska nöjd alltså. Zlatan blev mest bara hånad och det går ju alltid hem hos mig. Kul att Tessan fick ta förstaplatsen nu när skidåkarna redan fått så mycket. Men som vanligt är jag lite besviken att inte hockeyn blir mer uppmärksammad/prisad. Anjas prestation gillar jag nog mer än Ferrys, men så gillar jag ju Ferry så jag unnar honom pris ändå :)

Sist men inte minst vill jag vara lite mer ego och bjuder på en Karinabild från i julas.

Jag ser ju nästan normal ut :)

Inga kommentarer: