måndag 31 januari 2011

Bildförklaring

Ja jag har väl ingen rätt att klaga på andra som säger A men inte säger B om jag själv nästintill gjorde det med min bild igår... Det var faktiskt inte meningen dock! Jag tänkte inte på det...

I alla fall:

Igår var det match. Kanske säsongens viktigaste -eller i alla fall kändes den som det. Vinst och vi skulle gå till en andraplats i tabellen. Förlust och vi ligger farligt nära strecket. Det är alltså galet tight i serien, så visst, det är inte kört än på något sätt men den sved... Vi skulle haft matchen! Då kände jag bara:


Sen var jag sur för att folk inte frågade hur det hade gått på matchen. Ja inte för att jag ville prata om den direkt då... Men ändå, lite engagemang! Så då kände jag ännu mer:


Söndagsångest över att det skulle bli jobbdags igen och återigen en helt fullspäckad vecka. Jag vill inte säga nej till innebandyn men just nu tar den för mycket tid -jag behöver me-time!!! Oplanerad fritid tack! Jobbsuget är otroligt litet just nu dessutom... Så det irriterade mig också och jag kände bara:


Sen hade jag tråkigt med! Så:

1 kommentar:

Sara sa...

Mmm då förstår jag att dagen känns blää..

Vi använder faktiskt våra egna dagar :P Engångsföreteelse de där ^^