lördag 22 januari 2011

Gårdagens citat

Vi sitter i bilen på väg till Hallsberg för att kolla på innebandy. Jag frågar Jocke hur det går för honom i sitt lag varpå han säger:
-Jag har lite problem med defensiven...
Jag tänker fråga typ: Jaha, har du svårt att hitta rätt position, eller vad menar du? Men innan jag hinner få ur mig något fortsätter han:
-Jag är "lite" divig!
:D :D  Ja... är man en diva som står uppe och fiskar så kan jag förstå om man har problem med defensiven ;)

Matchen blev en grymt spännande tillställning. Motståndarna hade dessutom en spelare som såg ut som Florian (för er som var med på lsif-tiden) :)

Jag kunde inte sluta tänka att det var Florian... Fniss...
Sen firade vi segern i Pålsboda tills klockan var alltför mycket :S Kung var jag på biljard också... Gillar det där att man vinner när de andra skjuter ner fel :P

Idag visade mamma varifrån jag har fått min torra humor...
"Kolla här Astrid, det här blev jag verkligen GLAD av att se!" *fniss*


Men väldigt kul att se faktiskt :) Grattis! :)

Inga kommentarer: